Mi’a placut „Calgary” de la prima auditie. Am stiut ca e un ceva acolo, pe care mintea nu’l poate percepe in lipsa translarii sufletului. Ma topesc dupa metaforele reusite, dupa povestile cu tâlc, mdeh.. iar „Calgary” este una dintre ele – autorul n’a fost niciodată acolo, tocmai d’aceea – recunoaste el – se poate uita intr’acolo intr’un anume fel, poate infrumuseta locul ala ori il poate pune intr’o anumita forma in mintea lui.. . – Asa se intampla, de obicei, cu tot ceea ce NU stii. 😉 – Si, uite asa, Calgary a devenit acest loc fermecat de unde vine dragostea. 🙂

E un cântec plin de speranță , ca un fel de cântec-jurământ de nunta pentru cineva pe care nu l’am mai întâlnit…si care spune: ” Uite, daca sfârșesc alergand cu tine de-a lungul liniei, in ciuda faptului ca nu stiu cine esti, eu simt ca e cineva acolo si, in ciuda tuturor rahaturilor prin care am trecut, eu încă mai cred în dragoste! Imi plac metaforele, imi plac povestile, imi place misterul, inca mai cred in unicorni, in magie si in oricare sens al lui „te iubesc”. Stiu ca toti avem un taram magic in noi, toti purtam in suflete povesti, mi’ar placea s’o ascult pe a ta si sunt deschisa sa scriu, impreuna cu tine, o poveste si mai frumoasa. Simt ca impreuna putem fi mai mult decat suntem separat.” 😉

Doamnelor si domnilor… – Calgary!!! 🙂

