Dintre toate ritualurile magice de San’Andrei mentionate de Dana aici, recunosc ca l’am ratatat p’ala cu 9 ceşcuţe cu apă.. iar p’ala cu acele l’am adaptat, tocmai pentru ca, instinctivo-intuitiva cum mi’s, am stiut ca’i voodoo ( chiar in lipsa cunoasterii pe care as poseda’o, cica, acum! ) astfel incat am intors cu talpa’n sus pantoful, am rostit vorbele cu gandul la baiat si…… m’am perpelit de insomnie toata noaptea :))

Totusi, de departe cea mai memorabila intamplare de Sfantul Andrei, ramane cea cu turta nedospita si sarata la maxim, facuta impreuna cu fetele ( micile vrajitoare ), la o petrecere in pijamale, special organizata in vederea implinirii ritualurilor. – Nu’mi amintesc cine mi’a adus apa in vis, insa dimineata, toate fetele erau tacute: ma visasera pe mine, aducandu’le cafele! :))))))

Adevarul e ca fac o cafea a naibii de buna! :)))

La multi ani frumosi tuturor sarbatoritilor zilei! 😉

P.S. Baieti, in noaptea asta, in loc de apa, se poate un Martini alb sec, cu muuuulte masline verzi inotand in el, va rog? – Multam fain! :))

