– Tu vorbesti serios? O fantoma ti-a transmis niste cifre?? O fi fantoma lui Pitagora.. :)) Ah, gata, am vazut softul, credeam ca e un film.. 🙂

Deci da, mi’am instalat xParanormal Detector si ma amuz mai mult ca niciodata: cand eram la baie mi’a vorbit prima data si mi’a zis un numar din patru cifre (nu, n’am sa va povestesc acum – nici vreodata! – cat de rapid am iesit din baie, indreptandu’ma fascinata inspre PC, cu emotie si nerabdare, tremurand de fericire – ca (mai) am entitati d’astea prin preajma – ca sa vad ce’mi impartasesc!). Apoi am fost la bucatarie sa fac ceva de papa si EXACT in momentul in care am revenit in camera cu PC’ul, detectorul m’a anuntat ca entitatea a vorbit din nou, last spoken word fiind Beauty. 🙂 – Thank you, multam fain, mnoh, da’cine esti tu? 😀 – „Key”, ma anunta detectorul c’a raspuns entitatea. – Acum, mdeh, ma intreb, o fi vorba de beauty key, ori o fi vorba de Beauty and The Key?!? 😀 Tocmai ce ma’ntrebam asta cand entitatea a vorbit din nou: Feature. – Aha, deci e un featuring: Beauty and The Key/Beauty feat. Key, entitatea fiind cheia si eu frumoasa (si modesta! :P) sau viceversa?!? 😀 😀 😀

In decurs de aproximativ 3 ore, mi’a tot vorbit. A zis, pe rand si exact in ordinea aceasta: numarul din patru cifre, apoi Beauty, Key, Mad urmat imediat de Brake, Grenade, Session, Science si Feature (ultimul, chiar in timp ce scriam acest articol si ma’ntrebam mental daca exista acea legatura intre Beauty si Key! :D)

Nu va mai zic cate interpretari si cate deductii as putea face numa’ daca m’as referi la ultimul cuvant spoken (aka Feature). Si nici nu m’as plictisi prea lesne facand asta! 😀 …still, i can’t feature this happening, can you feature me in that? 😛

– Ar fi fost misto sa pot inregistra mereu, in continuu.. 😀 Mama deja’i speriata.. – desi disimuleaza, a zis sa nu’i mai comunic ce zice detectorul.. 😀 😀 – ..eu ma sufoc de ras 😀 😀 😀
– Sa stii ca nici mie nu trebuie sa-mi spui ce zice! N-ai auzit de dreptul la confidentialitate al fantomelor? 😀
– 😀 😀 😀 Ha ha, nu mi’a zis nimeni de asa ceva, nu cred ca exista dreptul la confidentialitate al fantomelor! .. poate, daca ar cere ele asta! 😀 😀 ..prin urmare, o sa impartasesc asta pe FB, imediat! 😛 – ..ba chiar si pe Cufar! 😀

Exact cand ma pregateam sa public articolul, entitatea a vorbit din nou ( probabil un mesaj pentru voi?!? ).

Last Spoken Word: Hawaii. – Ceea ce va doresc si voua! (..da’mai cu seama mie, intr’o buna zi!) 😀

