5b0bf7cf64e727cbcba1fd22610b1687

Pentru ca ieri, cineva a ajuns la mine pe blog, cautand „cum se inchina perna”, m’am gandit ca e bine sa scriu doua-trei cuvinte despre asta – cautarea merita recompensata intotdeauna! Imi pare rau ca ideea cu recompensarea cautarii nu mi’a venit mai demult, ca sa’i recompensez, astfel, pe toti cei care au cautat cate ceva si n’au gasit in Cufarul meu. Mdeh, nu’i prea tarziu nici acum, nu’i asa? 🙂

Asadar, cum „se’nchina” perna (am invatat’o de la bunicul meu – Mare Vrajitor! 😀 ): se face cruce cu mana deasupra pernei ( si a locului de dormit, in general!) si se rostesc Cuvintele Magice:

Cruce’n Cer,
Cruce’n Pamant,
Cruce’n locu’unde ma culc!
Cine nu are Cruce,
Sa nu treaca peste Cruce!

In Numele Tatalui, al Fiului si al Sfantului Duh,
AMIN!

Nota:

Functioneaza daca crezi cu adevarat. Cuvintele Magice sunt doar un suport pentru credinta ta si puterea de protectie le’o dai chiar tu – masura puterii tale interioare si a credintei tale, fiind masura protectiei pe care o primesti. 😉

*ÎNCHINÁ, închín, vb. I. 1. Refl. A-și manifesta evlavia către divinitate prin practici religioase, specifice fiecărui cult. ♦ (În biserica creștină) A-și face semnul crucii; p. ext. a se ruga.

 

Nani bun! 🙂

