“Viața este pe zile și fiecare zi are o poveste!” – Oana Pellea

„Sunt obsedată că va veni momentul în care mă voi întreba de ce nu am avut curajul să fac asta, de ce nu m-am dus până la capăt? Nu o să ne judece nimeni niciodată decât noi – aici e problema – o să vină tot Oana Pellea și o să mă întrebe ce ai făcut cu viața ta? Ori eu nu o să pot să-i spun <<știi, eu m-am născut în România și a fost o situație grea. Aș fi putut să fac mult mai mult.>>

Deci nu prea am nicio șansă. Și atunci m-am hotărât să îmi văd de viața mea, să îmi fac așa curat puțin, în jurul meu, să fac lucrurile cât pot eu de bine și să devin un lider. Acum, o să vă spun ce cred eu că înseamnă un lider, în orice domeniu – e să aprinzi scânteia în altcineva. E ca la Paști cu lumânarea – să dai lumina mai departe. Pentru că așa se amplifică, pentru că așa putem face o lume mai frumoasă, mai bună.”



Doamnelor si domnilor, Oana Pellea!